Zašto je moja uplata bila neuspješna?

  • Završetak procesa potvrde računa: u nekim slučajevima, uplaćena sredstva nisu prirodana Vašem stanju računa dok proces potvrde računa ili proces potvrde metode plaćanja nisu završeni. Ako je to slučaj, biti ćete o tome obaviješteni.
  • Završetak procesa uplate: uvjerite se da ste završili kompletni proces uplate. Na primjer, kada vršite uplatu putem PayPal-a/Skrill-a (ako je ova metoda dostupna u Vašoj regiji), potrebno je da završite uplatu putem odgovarajuće web stranice e-novčanika.
  • Metoda plaćanja po jednom računu: metoda plaćanja može biti povezana samo sa jednim računom. Nećete moći napraviti uplatu debitnom/ kreditnom karticom ili elektroničkim novčanikom ako su već povezani sa drugim trgovačkim računom.
  • Ograničenja uplate: ako primite poruku o pogrešci zbog toga što ste dosegli ograničenje uplate ili ako ne možete izvršiti uplatu iz nekog drugog razloga, molimo kontaktirajte nas za više detalja klikom na link “Pošaljite nam email”.
Niste pronašli odgovor na svoje pitanje? Javite nam se!
E-mail

CFD-ovi su složeni instrumenti i imaju visok rizik od brzog gubitka novca zbog financijske poluge. 76,4% računa malih ulagatelja izgubi novac tijekom trgovanja CFD-ovima s ovim ponuditeljem. Trebali biste razmotriti razumijete li kako CFD-ovi funkcioniraju te možete li si priuštiti preuzimanje visokog rizika od gubitka novca.