Stavljanje depozita na vaš račun

Stavljanje depozita na vaš račun

Stavljanje i povlačenje depozita na/s računa je lako i sigurno, prihvaćamo sljedeće načine:

Visa/MasterCard - brzi pristup, najbrži način da započnete s trgovanje, koristite bilo koju karticu s logom Vise or MasterCarda. Kupovina s Visom/MasterCardom je upotpunosti integrirana u Pul500 blagajnički ekran.
Kako biste sigurno položili depozit na Visa/MasterCard samo:
→ Pođite na glavni ekran za trgovanje
→ Kliknite 'Upravljanje sredstvima'
→ Klinite 'Visa/MasterCard'
→ Odaberite iznos koji ćete poloćiti i unesite detalje o svojoj kreditnoj kartici
→ Kliknite 'Prihvati' – potvrda će se pojaviti nakon nekoliko sekundi

Skrill - kako bi položili depozit na svoj račun Skrill samo:
→ Pođite na glavni ekran za trgovanje
→ Kliknite 'Upravljanje sredstvima'
→ Kliknite 'Skrill'
→ Odaberite iznos i unesite svoju e-mail adresu za Skrill
→ Pojaviti će se novi prozor s izbornikom
→ Potvrdite transfer na web stranici Skrill-a

Bankovni transfer – Kada je potvrđen transfer možete početi trgovati (može trajati do 3 dana).
Kako biste položili depozit na račun putem bankovnog transfera:
→ Pođite na glavni ekran za trgovanje
→ Kliknite 'Upravljanje sredstvima'
→ Kliknite 'Bankovni transfer'
→ Kliknite 'Pošalji mi detalje o bankovnom transferu '
→ E-mail s našim detaljima o bankovnom transferu i točnim uputama biti će vam poslan na vašu e-mail adresu
→ Slijedite upute u e-mail kako biste dovršili transfer

PayPal - za plaćanja na vaš račun PayPal samo:
→ Idite na glavni ekran za trgovanje
→ Kliknite 'Upravljanje plaćanjima'
→ Kliknite na'PayPal'
→ Odaberite iznos i unesite svoje Paypal podatke
→ U skočnom prozoru pojavit će se novi okvir preglednika
→ Potvrdite prijenos na internetskim stranicama PayPala

Imajte na umu da, kako biste položili sredstva na vaš račun, moraju biti zadovoljeni svi postupci za uključivanje klijenta (uključujući telefonsku provjeru) i moraju biti dostavljeni svi valjani dokumenti za otvaranje računa (odnosno identifikacijski dokument sa slikom i potvrda o mjestu stanovanja).

Polozi

Plus500 nije u mogućnosti primiti gotovinsku doznaku.

Isplate

Naša politika je vratiti polog na originalni izvor doznake korisnika, kad god je to moguće.

Od klijenata također možemo zatražiti podnošenje dodatne dokumentacije radi što bolje zaštite njihovih sredstava kao i u svrhu provjere vlasništva u vezi s korištenom metodom plaćanja.